Forum Psyche & Liefde
Forum > Psyche & Liefde >
Mijn man wil geen seks omdat ik dik ben geworden na 2 zwangerschappen
| Geplaatst op: maandag, november 30, 2009 10:55 | |
Sam |
Carolina says: Ik kan me ook niet voorstellen dat je gewicht de enige reden zou zijn dat hij niet wil vrijen. Dat zou toch te egoistisch zijn (wanneer je man dikker wordt of kaal.. hou je toch ook niet minder van hem? ) en dan moet je je afvragen of hij het wel waard is. Is hij op andere fronten ook egoistisch ? Kan hij je alleen nog maar zien als moeder ipv als vrouw? Is hij opgevoed met het idee dat sex alleen nodig is voor voortplanting maar dat het niet voor de lol is? Is hij geschrokken van de bevalling ?Wellicht is er therapie nodig om zijn blokkades op te heffen maar dan moet hij eerst eerlijk zijn over zijn gevoelens .. niet makkelijk voor een man ! Succes !! |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: woensdag, november 25, 2009 11:40 | |
Carolina |
Hoi Sas, Wat een vervelende situatie. Heb je er weleens met je man over gepraat? Misschien zijn er nog wel andere redenen. De enige manier op zeker te weten wat de oorzaak is, om eens goed met hem te gaan praten, Groetjes |
| Geplaatst op: vrijdag, november 20, 2009 10:30 | |
sas78 |
Hallo Ik woog 60 kilo toen ik zwanger raakte van ons eerste kind. Ik kwam 35 kilo aan helaas. Binnen een jaar had ik er 25 kilo vanaf. Nu ben ik 37 weken zwanger van de tweede en tot nu toe 20 kilo aangekomen. Mijn man wil al vanaf de eerste zwangerschap nauwelijk seks. Hij zei altijd dat hij er geen behoefte aan had, maar na bijna 2 jaar heb ik eruit gekregen dat hij het niet meer wil omdat hij me te dik vindt. Dan kom ik er ook nog achter dat hij het wel lekker met zichzelf doet in de douche terwijk ik beneden ben. Dus er is wel behoefte. Ik wil wel heel graag vrijen met mijn man en na deze zwangerschap wil ik zelf alle kilo;s kwijt maar zolang hij me dus te dik vindt, heb ik geen seks met mijn eigen man. Ik weet niet meer wat ik moet doen, vertrouw hem niet meer en elke keer als hij in de douche staat dan denk ik dat hij lekker met zichzelf bezig is. En wat mijn behoeftes zijn dat interresseert hem blijkbaar niet. |
Heb jij al een profiel?
Laatste vragen
- hoe kom ik rond????
- sociale media
- Wat is de droom van jouw kind?...
- ff voorstellen
- Wat wil jij Elle van Rijn vragen?
- Kinderen van werkende ouders...
- leuk vriendinnen uitje
- reiki op afstand
- hallo