Forum Psyche & Liefde
Forum > Psyche & Liefde >
kind opvoeden zonder vader
| Geplaatst op: maandag, januari 11, 2010 12:44 | |
memdokkum |
hallo allemaal! ik moet even van me afschrijven! ik ben chantal 24 jaar woon met mijn dochter naomi sylvana. en jaa ben alleenstaande moeder. maar ik voel me schuldig en kan het niet van me af zetten ik begin maar bij het begin. het was uit toen ik ontdekte dat ik zwanger was. ik belde hem op en zei ik ben zwanger wat doen we nu? hij zei je doet maar een abortus! heb ik dus niet gedaan maar goed. ik heb adhd en een beperking dus een lagere iq. daarom werd stichting MEE ingeschakeld. ik moest maar een pop in huis hebben die netzoals een baby doet heb ik nooit aangenomen maar daarom werd jeugtzorg in geschakeld vanaf dag 1 tot de laatste dag zeiden ze alleen maar dat IK geen kind kon opvoeden ben geen mongool ofzo. ik schrijf het nu van me af maar eerlijk gezegt ik huil er nu ook weer om. naomi was net geboren toen kwam jeugtzorg al! moest van de verloskundige gesteriliseert worden me ouders waren hier tegen godzijdank dus dat is niet gebeurt toen de jeugtzorg voor naomi kwam zeiden ze al dit gaat perfect we doen er niks mee nu word naomi 27januari 2jaar alles gaat goed maar ik ben nog altijd bang dat ze haar van me afpakken want dat is mijn hele zwangerschap gezegt! ik ben nu nog alleen heb wel een relatie gehad maar dat werkte niet ben door de komst van naomi zo volwassen geworden. ik kijk naar naomi en dan word ik bang ik doe alles wel goed maar het is zwaar ik durf niks fout te doen. zo was naomi laats door mijn konijn gebeten en moest gehecht worden maar ik was doodsbang is dit nu een grote fout pakken ze naomi nu van mij af. het is zwaar maar ik kom er wel doorheen naomi is mijn alles mijn leven zonder haar ben ik niet compleet ik moest dit even kwijd en omdat ik nu overstuur ben zal me verhaal wel een beetje doorelkaar gaan maar dat komt door mijn adhd ik kan soms dingen anders zeggen dan dat ik bedoel. groetjes veel liefs chantal |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: maandag, januari 18, 2010 23:02 | |
memdokkum |
ik vind het heel erg jammer dat niemand reageert k ben nu echt op het punt dat ik erdoor heen ben voel me zo verdrietig |
| Geplaatst op: dinsdag, januari 19, 2010 20:01 | |
yvonne |
Lieve Chantal, Probeer met je ouders over je gevoelens en angsten te praten, als het kan. Dat de kleine meid door een konijn is gebeten, daar hoef jij je zelf niet voor te verwijten. Zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren! Neem mijn petje voor je af dat jij alleen je kind groot brengt. Ik merk dat jij heel veel van je kindje houd. Een kind heeft veel liefde nodig dus zij boft maar met zo,n moeder als jij!! Veel plezier met je kindje Chantal, een knuffel van mij. Yvonne |
| Geplaatst op: dinsdag, januari 19, 2010 22:21 | |
memdokkum |
yvonne says: dankjewel voor je bericht! ik zal met mijn ouders erover praten. bedankt voor je lieve woorden had het even nodig. groetjes chantal |
| Geplaatst op: woensdag, januari 20, 2010 08:37 | |
Aemilia |
HOi, Ik ben het helemaal met Yvonne eens. Het belangrijkst is dat je kindje liefde krijgt. Dan kan het kind wel tegen een stootje. Heel veel sterkte! |
| Geplaatst op: dinsdag, januari 26, 2010 12:51 | |
memdokkum |
Aemilia says: dankjewel voor jullie lieve berichtjes ik heb met mijn ouders gesproken en dat lucht op!! heel erg bedankt. haha ik zal nu taarten maken naomi is morgen jarig veel liefs chantal en naomi |
| Geplaatst op: dinsdag, januari 26, 2010 19:41 | |
yvonne |
HIEP,HIEP HOERA!!!!! Naomi 2 jaar. van harte gefeliciteerd en een fijne dag. kus voor de kleine. Yvonne
|
| Geplaatst op: dinsdag, februari 2, 2010 09:03 | |
Ingrid |
Ik lees net pas je verhaal dus sorry dat ik niet reageerde. Ik heb zelf een zoon met ADHD en een dochter met ADD dus ik weet hoe verward en bang je kan zijn. Maar zoals ik het lees doe je het goed hoor zo alleen en dat vind jeugdzorg ook. Wees niet bang dat ze je kindje afpakken dat doen ze niet zo snel hoor. En gelukkig heb je je ouders nog waar je mee kan praten. Laat je angst je leven niet teveel beinvloeden (moeilijk hoor) Maar geniet van je meisje. Je bent sterker dan je denkt hoor!!!! |