Forum Psyche & Liefde
Forum > Psyche & Liefde >
kind opvoeden zonder vader
| Geplaatst op: dinsdag, augustus 10, 2010 23:54 | |
Mammasita! |
Het enigste wat je kunt doen is goed voor je kindje zorgen. Aandacht en liefde geven. Luisteren naar wat je kindje te vertellen heeft. Ongelukken komen altijd voor. We zijn geen super mamma's met 8 handen en ogen in ons rug. Maak maar niet te veel zorgen en probeer wat meer rust te vinden in je leven. Doe wat je hart je ingeeft. |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: maandag, april 5, 2010 13:57 | |
twinmom |
lieve schat ondanks je beperking ben je volgens mij een hele sterke vrouw en heb je de wil om goed voor je kindje te zorgen in de afgelopen 2 jaar is alles toch prima gegaan meis maak je niet te druk want aan stress hierover heb je ook niks doe gewoon je stinkende best om je kindje (nee niet de jeugdzorg) te laten zien dat jij een goede moeder voor haar bent door haar veel liefde en goede zorg te geven en wijze lessen voor later dan komt ze er vast wel en jij ook enneuh dat ze gebeten word door een konijn is niet jou fout he mijn zoontje van 2 jaar heeft een gloeiend hete mok koffie over zijn koppie heen gehad ik voelde me ontzettend schuldig maar dat maakt mij geen slechte moeder want een ongelukje zit in een klein hoekje dat kan dus de beste moeder nog wel overkomen lieverd het komt allemaal best wel goed |
| Geplaatst op: dinsdag, februari 2, 2010 09:03 | |
Ingrid |
Ik lees net pas je verhaal dus sorry dat ik niet reageerde. Ik heb zelf een zoon met ADHD en een dochter met ADD dus ik weet hoe verward en bang je kan zijn. Maar zoals ik het lees doe je het goed hoor zo alleen en dat vind jeugdzorg ook. Wees niet bang dat ze je kindje afpakken dat doen ze niet zo snel hoor. En gelukkig heb je je ouders nog waar je mee kan praten. Laat je angst je leven niet teveel beinvloeden (moeilijk hoor) Maar geniet van je meisje. Je bent sterker dan je denkt hoor!!!! |
| Geplaatst op: dinsdag, januari 26, 2010 19:41 | |
yvonne |
HIEP,HIEP HOERA!!!!! Naomi 2 jaar. van harte gefeliciteerd en een fijne dag. kus voor de kleine. Yvonne
|
| Geplaatst op: dinsdag, januari 26, 2010 12:51 | |
memdokkum |
Aemilia says: dankjewel voor jullie lieve berichtjes ik heb met mijn ouders gesproken en dat lucht op!! heel erg bedankt. haha ik zal nu taarten maken naomi is morgen jarig veel liefs chantal en naomi |
| Geplaatst op: woensdag, januari 20, 2010 08:37 | |
Aemilia |
HOi, Ik ben het helemaal met Yvonne eens. Het belangrijkst is dat je kindje liefde krijgt. Dan kan het kind wel tegen een stootje. Heel veel sterkte! |
| Geplaatst op: dinsdag, januari 19, 2010 22:21 | |
memdokkum |
yvonne says: dankjewel voor je bericht! ik zal met mijn ouders erover praten. bedankt voor je lieve woorden had het even nodig. groetjes chantal |
| Geplaatst op: dinsdag, januari 19, 2010 20:01 | |
yvonne |
Lieve Chantal, Probeer met je ouders over je gevoelens en angsten te praten, als het kan. Dat de kleine meid door een konijn is gebeten, daar hoef jij je zelf niet voor te verwijten. Zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren! Neem mijn petje voor je af dat jij alleen je kind groot brengt. Ik merk dat jij heel veel van je kindje houd. Een kind heeft veel liefde nodig dus zij boft maar met zo,n moeder als jij!! Veel plezier met je kindje Chantal, een knuffel van mij. Yvonne |
Heb jij al een profiel?
Laatste vragen
- sociale media
- Wat is de droom van jouw kind?...
- ff voorstellen
- Wat wil jij Elle van Rijn vragen?
- Kinderen van werkende ouders...
- leuk vriendinnen uitje
- reiki op afstand
- hallo
- Wist je dat.....?