Forum Psyche & Liefde
Forum > Psyche & Liefde >
paranormale beurs Rijswijk
| Geplaatst op: donderdag, januari 28, 2010 15:18 | |
bejosama |
Hallo meiden, Ik ben zondag naar bovenstaande beurs geweest en medium Gerard Heutink had weer treffende dingen over me te vertellen.Ik heb ook nog automatisch schrift gedaan. Zijn er nog meer mensen naar die beurs geweest en willen jullie erover vertellen. Ik ben heel benieuwd
|
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: dinsdag, februari 2, 2010 09:37 | |
Ingrid |
Nee ik ga naar de volgende in het weekend nadat wij naar de HHB zijn geweest. Ga met Daan en Naomi. Doei meissie. |
| Geplaatst op: dinsdag, februari 2, 2010 16:17 | |
Carolina |
Hoi! Ik ben sindskort me wat meer aan het verdiepen in paranormale dingen. Maar het moet van mij ook niet te zweverig zijn. Hoe is die beurs? Kan je er veel doen? |
| Geplaatst op: donderdag, maart 4, 2010 20:28 | |
Lin |
Mn vriendin en ik gaan aankomende keer weer (maart)! :D heb er weer zin in! |
| Geplaatst op: zaterdag, maart 6, 2010 20:58 | |
bejosama |
HOI LIN, iN WELKE PLAATS GA JIJ DAN IN MAART??? iK BEN IN JANUARI IN Rijswijck geweest en een kleinere beurs in Amersfoort. Ga je dan met een medium praten of laat je dan een ander voor je pendelen?Hoe doe jij dat pende;en,met letters of alleen ja en nee? Groetjes Bejosama |
| Geplaatst op: maandag, maart 8, 2010 12:47 | |
Lin |
Hey hey,
Wij gaan eigenlijk altijd naar rijswijk. Heb laatste keer een consult gehad met een medium. Linda Ista, zo'n fijne vrouw! Ben wel van plan haar weer te bezoeken deze keer. Sla er altijd wierrook en salie in. Toch een stuk goedkoper op de beurs ;)
Liefs! |
| Geplaatst op: maandag, maart 8, 2010 20:58 | |
bejosama |
Hoi Lin, Is er in maart weer een beurs in Rijswijck dan? Wat doe je met salie? Ik koop ook altijd wierook.Wilde eigenlijk een pendel kopen ,maar zag er zoveel,en dacht toen laat maar zitten.Ben je weleens bij Gerard Heutink geweest,dat is ook een hele goede.Die weet altijd zoveel rake dingen te zeggen en is absoluut niet zweverig.Ik ga in mei een weekje naar de Ardennen met een groep onder leiding van Gerard,ben benieuwd,knuffel |
| Geplaatst op: maandag, maart 8, 2010 21:37 | |
Lin |
Hey hey, 20 en 21 mrt is de beurs er weer.Salie gebruik ik om te reinigen.Gewoon lekker branden op kooltjes.Ben nog nooit bij de man die jij zegt geweest. Miscchien wel een goede om naar uit te wijken als linda er niet zit.Een pendel kiezen is best lastig ja, op je gevoel af gaan.Als het de goede is voel je t! Liefs! |