HappyMOMs - Moeder zijn onder moeders

Forum Psyche & Liefde

Forum > Psyche & Liefde >

paranormale beurs Rijswijk

1   2   »   
Geplaatst op: donderdag, april 22, 2010 07:22

Ingrid

Weet iemand wanneer de vlg. beurs is???

Nieuwe reactie Naar boven
Geplaatst op: woensdag, maart 10, 2010 20:49

bejosama

Hoi Lin,

Mijn dochter was er vorig jaar geweest.Hij vroeg toen of haar ouders (ik dus) al gescheiden waren.Dat was wel even lastig want mijn dochter wist van niks,dat ik al zo lang ongelukkig was,daar was ik toen niet blij mee. IK vind nhet altijd moeilijk bij wie je aan tafel moet gaan zitten,ga meestal maar op mn gevoel af,ze lachen altijd zo naar je.Ik verbaas me er altijd over als ze veel over je weten te vertellen wat zo klopt.Nadat mijn vader is overleden kreeg ik er meer interesse in,het idee dat hij helemaal weg is vond ik zo naar. gr.BEJOSAMA

Geplaatst op: maandag, maart 8, 2010 21:37

Lin

Hey hey, 20 en 21 mrt is de beurs er weer.Salie gebruik ik om te reinigen.Gewoon lekker branden op kooltjes.Ben nog nooit bij de man die jij zegt geweest. Miscchien wel een goede om naar uit te wijken als linda er niet zit.Een pendel kiezen is best lastig ja, op je gevoel af gaan.Als het de goede is voel je t!

Liefs!

Geplaatst op: maandag, maart 8, 2010 20:58

bejosama

Hoi Lin,

Is er in maart weer een beurs in Rijswijck dan?

Wat doe je met salie? Ik koop ook altijd wierook.Wilde eigenlijk een pendel kopen ,maar zag er zoveel,en dacht toen laat maar zitten.Ben je weleens bij Gerard Heutink geweest,dat is ook een hele goede.Die weet altijd zoveel rake dingen te zeggen en is absoluut niet zweverig.Ik ga in mei een weekje naar de Ardennen met een groep onder leiding van Gerard,ben benieuwd,knuffel

Geplaatst op: maandag, maart 8, 2010 12:47

Lin

Hey hey,

Wij gaan eigenlijk altijd naar rijswijk. Heb laatste keer een consult gehad met een medium. Linda Ista, zo'n fijne vrouw! Ben wel van plan haar weer te bezoeken deze keer. Sla er altijd wierrook en salie in. Toch een stuk goedkoper op de beurs ;)

Liefs!

Geplaatst op: zaterdag, maart 6, 2010 20:58

bejosama

HOI LIN, iN WELKE PLAATS GA JIJ DAN IN MAART???

iK BEN IN JANUARI IN  Rijswijck geweest en een kleinere beurs in Amersfoort.

Ga je dan met een medium praten of laat je dan een ander voor je pendelen?Hoe doe jij dat pende;en,met letters of alleen ja en nee?

Groetjes Bejosama

Geplaatst op: donderdag, maart 4, 2010 20:28

Lin

Mn vriendin en ik gaan aankomende keer weer (maart)! :D heb er weer zin in!

Geplaatst op: dinsdag, februari 2, 2010 16:17

Carolina

Hoi! Ik ben sindskort me wat meer aan het verdiepen in paranormale dingen. Maar het moet van mij ook niet te zweverig zijn. Hoe is die beurs? Kan je er veel doen?

1   2   »   

Stuur dit artikel door!

Je naam

Je email adres

Naam van je vriendin

Email adres van je vriendin

Je bericht