Forum Psyche & Liefde
Forum > Psyche & Liefde >
slaapkliniek
| Geplaatst op: dinsdag, februari 16, 2010 11:06 | |
bejosama |
In maart moet ik voor een gesprek naar een slaapkliniek. Sinds 2002 slaap ik erg slecht.Ik heb gewoon geen slaap als ik in bed lig.Als je er met anderen over praat wordt er altijd gezegd,je ligt te tobben,kunt dingen niet los laten.Ik val meestal wel gelijk in slaap,slaap dan 1 a 1,5uur om vervolgens tot een uur of 6 wakker te liggen en val dan weer in slaap.Als ik zou piekeren zou ik ook niet in slaap vallen denk ik altijd maar. Hebben jullie ervaring met een slaapkliniek,of slapen jullie slecht,graag jullie reakties. vr.groeten,BEJOSAMA |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: woensdag, februari 17, 2010 21:26 | |
yvonne |
Hoi bejosama, Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil jou veel sterkte en succes toewensen!!! Hopelijk kunnen zij iets voor jou doen. lieve groetjes yvonne. |
| Geplaatst op: donderdag, februari 18, 2010 12:57 | |
bejosama |
Je bent een lieverd,ik had zo gehoopt op meer reakties maar alle HM slapen denk ik heerlijk kus,BEJOSAMA |
| Geplaatst op: dinsdag, maart 2, 2010 22:03 | |
Anja |
Hey......slapen ....heerlijk, tot de overgang nooit geen problemen mee gehad ( nu wel een beetje, maar 'k weet waar het van komt en het heeft een oorzaak) als ik ga liggen, waar, wanneer maakt niet uit en m'n ogen dicht doe, slaap ik als een roosje. M'n vriend zegt ook altijd "haar hoofd ligt nog niet eens op het kussen en ze slaapt al"voor hem soms minder leuk, haha. Maar ben zeer benieuwd hoe het je gaat vergaan in de kliniek, 't is nu maart, dus binnenkort mag je zeker heen? hou je ons op de hoogte? groetjes! |
| Geplaatst op: donderdag, maart 4, 2010 22:34 | |
bejosama |