Forum Psyche & Liefde
Forum > Psyche & Liefde >
slaapkliniek
| Geplaatst op: dinsdag, februari 16, 2010 11:06 | |
bejosama |
In maart moet ik voor een gesprek naar een slaapkliniek. Sinds 2002 slaap ik erg slecht.Ik heb gewoon geen slaap als ik in bed lig.Als je er met anderen over praat wordt er altijd gezegd,je ligt te tobben,kunt dingen niet los laten.Ik val meestal wel gelijk in slaap,slaap dan 1 a 1,5uur om vervolgens tot een uur of 6 wakker te liggen en val dan weer in slaap.Als ik zou piekeren zou ik ook niet in slaap vallen denk ik altijd maar. Hebben jullie ervaring met een slaapkliniek,of slapen jullie slecht,graag jullie reakties. vr.groeten,BEJOSAMA |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: woensdag, februari 17, 2010 21:26 | |
yvonne |
Hoi bejosama, Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil jou veel sterkte en succes toewensen!!! Hopelijk kunnen zij iets voor jou doen. lieve groetjes yvonne. |
| Geplaatst op: donderdag, februari 18, 2010 12:57 | |
bejosama |
Je bent een lieverd,ik had zo gehoopt op meer reakties maar alle HM slapen denk ik heerlijk kus,BEJOSAMA |
| Geplaatst op: dinsdag, maart 2, 2010 22:03 | |
Anja |
Hey......slapen ....heerlijk, tot de overgang nooit geen problemen mee gehad ( nu wel een beetje, maar 'k weet waar het van komt en het heeft een oorzaak) als ik ga liggen, waar, wanneer maakt niet uit en m'n ogen dicht doe, slaap ik als een roosje. M'n vriend zegt ook altijd "haar hoofd ligt nog niet eens op het kussen en ze slaapt al"voor hem soms minder leuk, haha. Maar ben zeer benieuwd hoe het je gaat vergaan in de kliniek, 't is nu maart, dus binnenkort mag je zeker heen? hou je ons op de hoogte? groetjes! |
| Geplaatst op: donderdag, maart 4, 2010 22:34 | |
bejosama |
Hoi Anja, Ik moet pas 25 maart naar die slaapkliniek. Ik dacht dat het bij mij ook door de overgang kwam,dus heb er verder niets aan gedaan.Maar de overgang is allang voorbij.Misschien mis ik wel een stofje.Ik slaap altijd gelijk en dan 2uur en dan is het over.Ik heb ook melatonine geslikt,dat is een stofje die ook in je hersenen zit maar minder wordt door de overgang.We wachten maar af. gr.bejosama |
| Geplaatst op: donderdag, maart 11, 2010 22:47 | |
Solvejg |
Hoi bejosama, ik heb stiekem even naar je profiel gekeken en zag je leeftijd staan. Het lijkt erop of hormonen een rol spelen. Ik hoor vaak van vrouwen die in of rond de overgang zitten, dat ze slecht slapen. Niet het in slaap vallen, maar juist het midden in de nacht wakker worden, klaarwakker om precies te zijn. Ik ben erg benieuwd of de slaapkliniek je kan helpen met je slaapprobleem. Ik hoop voor je dat je een oplossing vindt, want het is vervelend als je slecht slaapt en het kan een behoorlijke impact hebben op je functioneren en je welbevinden. Heel veel succes! Groet, Solvejg Ik zag net nog een paar berichten die ik eerder niet zag, zoals dat de overgang bij jou al lang geleden was en dat je ook melatonine hebt geslikt (hoeveel mg, als ik vragen mag?) Helaas zijn bij het ouder worden slaapproblemen bij vrouwen veel voorkomend en het zou kunnen zijn dat je minder slaap nodig hebt en dat je de tijd die je wakker ligt, beter kan vullen (even eruit, water drinken, boekje lezen en weer terug). Dat is wat ik wel vaker hoor. Ik heb zelf al 10 jaar gebroken nachten, omdat ik sinds mijn zwangerschap elke nacht wakker word. Accepteren dat het zo is, heeft er voor gezorgd dat ik er minder last van heb dan in het begin. Nogmaals, succes
|
| Geplaatst op: donderdag, maart 11, 2010 23:01 | |
bejosama |
HOI Solvejg, Dank voor je reaktie.Ik slaap vanaf 2002 al zo slecht en dacht inderdaad dat dat door mijn overgang kwam,daarom heb ik er ook niets aan gedaan.Inmiddels heb ik de overgang achter me gelaten.(is onderzocht n.l.) dus daar is het niet van in ieder geval. Ik snap niet dat ik me zo goed staande weet te houden,concentratie is wel slecht en de moeheid slaat de laatste tijd ook wel toe.Dit kan ook te maken hebben door de persoonlijke toestand waar ik nu in verzeild ben geraakt.We zien het wel.Ik had gehoopt meer reakties van mensen te krijgen die ook naar zo n slaapkliniek zijn geweest en er wat over konden vertellen.vr.gr.BEJOSAMA |
| Geplaatst op: donderdag, mei 20, 2010 21:52 | |
yvonne |
Hoi Bejosama, Hoe is het je in de slaap kliniek vergaan???? lieve groetjes yvonne |
Heb jij al een profiel?
Laatste vragen
- Geloof jij in wonderen
- gezag
- Wereldkampioen
- Aangenaam kennis te maken!
- Babyfotowedstrijd
- werkende en oppas oma
- Een goede moeder zijn
- Op zoek naar ondernemende moeders
- Alleenstaand en zwanger