Forum Psyche & Liefde
Forum > Psyche & Liefde >
Mama-geniet-tips!
| Geplaatst op: donderdag, april 15, 2010 17:40 | |
HipStoer&Lief |
Mijn favoriete momenten zijn eigenlijk wanneer we met z'n 4'tjes weg zijn, wat we ook gaan doen we merken altijd dat de kids hier zo van genieten..We gaan bijvoorbeeld graag wandelen op het strand of lekker een zondagmiddag high tea'en. We zien ze zichtbaar genieten, komen heel veel kusjes & knuffels geven, en hun gezichtjes spreken boekdelen.. Maar ook nu, ik hier achter mijn laptop (waar ik soms wel wat te vaak achter zit) en zij spelen samen buiten, iets wat ze heel erg goed kunnen, en dan hoor ik ze steeds lachen...heerlijk. En eigenlijk zijn er heel veel momenten merk ik nu wel, want 's morgens die kleine warme lichaampjes dicht tegen me aan, net voordat de wekker gaat, zou ik ook niet kunnen missen.. |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: dinsdag, februari 23, 2010 10:41 | |
bejosama |
Ik kijk met zoveel plezier en liefde terug naar de tijd toen de kinderen klein waren.De tijd waarin we nu leven moeten de moeders denk ik zoveel meer, (ik werkte niet,kon dus alle aandacht aan de kinderen geven,deed spelletjes enz.)veel moeders werken,ze raken geirriteerd doordat ze weinig tijd hebben,als tip wil ik meegeven geniet toch van je kind en de fantasische momenten die je toch nog hebt naast het werken.Je kind voelt zo goed jouw stemming aan en wordt dan vervelend,zie dat te voorkomen,slik het weg en probeer het fijne gevoel met je kind te bewaren en probeer je eigen gevoel niet op je kind af te reageren.De meesten zeggen misschien makkelijk als jezelf niet gewerkt hebt,ja dat is zeker waar. |
| Geplaatst op: zondag, februari 21, 2010 16:41 | |
yvonne |
Het onschuldige van een kind de onbevangenheid en oprechtheid!!! Daar geniet ik nu weer van, van mijn kleinkinderen!!!! |
| Geplaatst op: zondag, februari 21, 2010 12:59 | |
Saskia209 |
Het weekend, wanner je kinderen 's ochtends bij je in bed liggen. Heerlijk die zachte, warme lichaampjes tegen je aan. |
| Geplaatst op: zondag, februari 21, 2010 12:57 | |
Verona |
Mijn lievelingsmoment met toen de kinderen nog klein waren, was toch het geluid van het gelach! Heerlijk om die pretoogjes te zien, zo onschuldig en zo oprecht blij. Blijft altijd in mijn herinnering |
| Geplaatst op: vrijdag, februari 19, 2010 15:08 | |
Redactie HappyMOMs |
Vier het leven als mama en haal er alles uit! Voor je het weet zijn je kinderen het huis uit en zie je ze maar eens per maand. Wat is jouw mama-geniet-tip? Laat deze hier achter! |
Heb jij al een profiel?
Laatste vragen
- hoe kom ik rond????
- sociale media
- Wat is de droom van jouw kind?...
- ff voorstellen
- Wat wil jij Elle van Rijn vragen?
- Kinderen van werkende ouders...
- leuk vriendinnen uitje
- reiki op afstand
- hallo