HappyMOMs - Moeder zijn onder moeders

Forum Grote kinderen

Forum > Grote kinderen >

Mooiste anekdotes van je kind

«   1   2   3   4   5   »   
Geplaatst op: maandag, oktober 5, 2009 14:18

miertje

Wij gingen zomers vaak zwemmen in het lammetjeswiel in alblasserdam.

Mijn zoon was 7 jaar en wilden op een dag graag gaan zwemmen maar wist niet meer hoe die plas heete! Door zijn beperking vind hij het soms lastig de juiste woorden uit te spreken!

Mam gaan we zwemmen in de geitenwieg haha zijn logica was lammetjes wiel was ook iets met een dier en iets ronds dus werd het geitenwieg pfff lastig om dan heel serieus antwoord te geven hihi maar achteraf heb ik er smakelijk om gelachen!

Inmiddels is hij 16 en moet er wel om lachen als ik het weer eens vertel!

Nieuwe reactie Naar boven
Geplaatst op: maandag, oktober 5, 2009 08:32

marleen

en ja...toen hij 6 was had sam weer een rake

we kijken naar de tv en er is een homo stel op de buis...

mama? ja sam... dat zijn homo's he? ja sam. dat geeft niets he? nee sam...die kunnen geen kindjes maken he? nee sam....want ik weet echt wel hoe dat moet! o,ja sam...vertel

nou dan gaat de piemel in de plasser....euhhh ja sam(slik) zo gaat dat ...

en een lesbie kan wel en kindje krijgen he. ja sam dat kan.

sam denkt even na...maar hoe kan er dan een baby in de buik komen?

nou zeg ik dan gaan ze naar de dokter en....

maar voor ik uit kan praten roept hij met een trots gezicht:

OWWWW DAN STOPT DIE DOKTER ZIJN PIEMEL....

toen ik uitgelachen was heb ik hem maar uit die droom geholpen :)

Geplaatst op: maandag, oktober 5, 2009 08:16

marleen

de mooiste uitspraak is gelijk ook minst fraaie haha maar doet het nog steeds goed op verjaardagen....

we zitten in de auto, tessa en sam in hun auto stoeltjes achter in. sam(3) is zoals wel vaker gekke bekken aan het trekken...zegt tessa(4)op wijs toontje: dat moet je niet doen sam! oma zegt altijd als het klokje slaat dan blijft je gezicht zo staan!

Ik zie in mijn spiegel sam nadenken....dan: mama? ja sammie....is dat bij jou ook gebeurt?!

najaaaa

Geplaatst op: zaterdag, oktober 3, 2009 16:59

j.c

Mijn kleinkind ging met zijn ouders een echo van het 2e kindje maken.

Toen mijn dochter zei: "Kijk Donny, dat is nu de baby, antwoordde hij: "Waar zijn nu de oogjes dan mama?

groetjes

Geplaatst op: zaterdag, oktober 3, 2009 13:11

Sjamanta

Mijn man is afgelopen zondagnacht met spoed opgenomen met een ontsteking in zijn hersenen als complicatie van de griep. Jesse van 2 jaar snapte niet waarom hij maar niet wakker werd en bleef steeds maar :"kukulukuuuuh" roepen. Op de vraag waarom hij dat deed zei hij: "jullie praten wel, maar dat helpt niks, ik roep hem wel hoor!"

Geplaatst op: donderdag, oktober 1, 2009 20:16

Mar

Ons zoontje had ook wel een leuke vonden wij , onze oudste zoon zei papa wauw wat heb je daar , dat zijn spierballen zei papa ooooh die heb ik ook zei de oudste toen ging hij naar zijn kleine broertje van 2 en half en hij deed zn mouwtje omhoog en zei laat eens zien heb jij ook spierballen waarop ons jongste zoontje boos werd en zei nee ik heb geen spierballen ik heb vleugeltjes hahaha wij lagen dubbel.

Geplaatst op: donderdag, oktober 1, 2009 17:14

charlie

Mijn zoontje kreeg lang geleden nieuwe schoenen, iets om heeeel erg blij van te worden natuurlijk. De volgende dag ging hij opgetogen naar het kinderdagverblijf en bij binnenkomst tilde hij zijn  been hoog in de lucht en zei "kijk juf. ik heb nieuwe schoen", "wow" zei juf. Toen tilde hij zijn andere been de lucht in en zei "en kijk eens, ik heb er nog één!". (Inmiddels heeft hij maat 43 !)

Geplaatst op: donderdag, oktober 1, 2009 15:59

Femke

Dochter Maud zong een, voor mij nieuw, liedje. Toen ik vroeg of ze dat op school had geleerd zei zij: Nee hoor, mama, dat heb ik gewoon in mijn hoofd bewaard!

«   1   2   3   4   5   »   

Stuur dit artikel door!

Je naam

Je email adres

Naam van je vriendin

Email adres van je vriendin

Je bericht