HappyMOMs - Moeder zijn onder moeders

Forum Grote kinderen

Forum > Grote kinderen >

Welke Basisschool?

Geplaatst op: woensdag, maart 10, 2010 22:14

kenk

Ingrid says:

mijn kinderen hebben eerst op het montesori gezeten maar dat ging niet zo lekker. daarna naar een openbareschool. dat ging goed en mijn dochter heeft op een dalton school gezeten en dat was voor haar weer beter. kijk naar je kind en de zelfstandigheid en sluit daar je school bij aan.succes met zoeken

Mijn kinderen gaan naar een openbare school en dat bevalt uitstekend

Nieuwe reactie Naar boven
Geplaatst op: maandag, januari 18, 2010 16:27

Ingrid

mijn kinderen hebben eerst op het montesori gezeten maar dat ging niet zo lekker. daarna naar een openbareschool. dat ging goed en mijn dochter heeft op een dalton school gezeten en dat was voor haar weer beter. kijk naar je kind en de zelfstandigheid en sluit daar je school bij aan.succes met zoeken

Geplaatst op: maandag, januari 18, 2010 15:56

bejosama

mijn kinderen hebben op een christelijke school gezeten.Dat heb ik bewust gedaan om ze zo iets over het geloof mee te geven,zodat ze later zelf de keus konden maken waar  ze zich zelf prettig bij voelen .Hun opa en oma zijn wel christelijk en wij doen er verder niets aan.

Geplaatst op: zondag, januari 17, 2010 19:00

yvonne

Mijn kinderen hebben op een openbare bassisschool gezeten. En dat beviel prima.

Geplaatst op: dinsdag, januari 12, 2010 10:21

Helena

Mijn kinderen hebben op een montesorri school gezeten. Voor hen was dit een goede keus omdat ze  erg  zelfstandig zijn, maar voor andere kinderen kan zo'n school te veel vrijheid  hebben. Ik denk dat het volledig ligt aan het kind wat je hebt, welke school erbij past. 

Geplaatst op: dinsdag, januari 12, 2010 08:39

Redactie HappyMOMs

Op wat voor een basisschool zit jouw kind? En ben je er tevreden over?Laat hieronder je mening over de basisschool van je kind achter en help andere moeders bij het maken van hun keuze. 

Stuur dit artikel door!

Je naam

Je email adres

Naam van je vriendin

Email adres van je vriendin

Je bericht