HappyMOMs - De plek waar moeders van kinderen elkaar ontmoeten

Forum Grote kinderen

Forum > Grote kinderen >

Het opvoeden van pubers

Geplaatst op: woensdag, januari 20, 2010 11:54

Redactie HappyMOMs

Vandaag hebben we een artikel geplaatst over het opvoeden van een puber. Er is tijdens de pubertijd vaak zoveel frictie en ruzie tussen moeder en kind, maar toch wil je de relatie goed houden en je kind bijstaan. 

Hoe doe je dit? Heb je tips hoe om te gaan met pubers? Laat ze dan hieronder achter!

Nieuwe reactie Naar boven
Geplaatst op: donderdag, januari 21, 2010 08:40

Saskia209

oeh, pubers. Mijn kinderen zijn nu nog klein, maar het lijkt me wel gek als ze straks echt een heel eigen willetje hebben en hun eigen leven gaan leiden. Moet me nu alvast maar voorbereiden op het loslaten... want dat lijkt mij ook niet makkelijk..

Geplaatst op: woensdag, januari 27, 2010 15:57

Carolina

Pubers... ik ben blij dat we die fase doorheen zijn! Het was bij ons thuis behoorlijke strijd. Onrust en chaos was de orde van de dag. Je kinderen gaan toch een eigen kant op en vaak een kant waar je als moeder niet helemaal achter staat. 

Geplaatst op: dinsdag, februari 2, 2010 08:41

Ingrid

Pubers pffff. @ gehad nog 1 er middenin. Niet echt makkelijk ik doe het nu alleen en mijn meisje is behoorlijk boos na de scheiding vooral op haar vader. Ze ziet hem niet meer(wil ze zelf niet) maar alle boosheid krijg ik over me heen lijkt wel. Soms weet ik het echt niet meer maar ik probeer niet mee te gaan in haar boosheid , wat niet altijd lukt, en consequent en het wordt nu eindelijk wat minder ze snapt het meer gelukkig. maar duidelijkheid helpt niet alleen bij kleine maar ook bij grote kinderen.

Stuur dit artikel door!

Je naam

Je email adres

Naam van je vriendin

Email adres van je vriendin

Je bericht