HappyMOMs - Moeder zijn onder moeders

Forum Carrière & Geldzaken

Forum > Carrière & Geldzaken >

Unicef

Geplaatst op: woensdag, december 2, 2009 11:19

Malou

Wat mij bezighoudt is het bericht van afgelopen zaterdag in de telegraaf over dat een directeur een groot geldbedrag heeft gekregen bij zijn weggaan bij Unicef en dat Unicef daardoor negatief in het nieuws wordt gebracht.  Dit is vorig jaar gebeurt. En is niet goed te keuren. Unicef had deze regeling, en kon dit niet terugdraaien. Wel is toen er een nieuwe directeur kwam deze regeling meteen veranderd.  Wij hebben als vrijwilligers daar veel over gesproken. En de conclusie is dat we toch voor de KINDEREN VAN DE WERELD dit willen blijven doen.   De telegraaf vond het nodig, om OUD NIEUWS VAN VORIG JAAR. Net voor de verkoopperiode in de krant te zetten. Zeker als opvulling nota bene op de voorpagina. Ik heb hierop een ingezonden brief gestuurd, die zij niet geplaatst hebben.  Ik wil deze brief graag aan jullie laten zien daarom volgt hij hieronder.

Ik vind het echt niet kunnen, dat de Telegraaf op de voorpagina afgelopen zaterdag UNICEF zo in het nieuws heeft gezet. Dit verhaal van UNICEF en Dhr. Franken heeft zich vorig jaar afgespeeld, en de Telegraaf komt er nu mee naar buiten.

Wel erg laat, (had de telegraaf geen ander voorpagina nieuws). Daarbij moest er zo nodig nog een cartoon in de zondag krant.

Echt een schande. Ik had de telegraaf hoger ingeschat.

Nota bene net voor de feestdagen.

Unicef heeft ervoor gezorgd dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

Alle vrijwilligers van Unicef staan voor hun doel, en doen dit belangeloos. Voor alle kinderen en doen ons uiterste best voor de kinderen van de wereld.

Wij worden hierop aangesproken door de klanten. Dit maakt ons werk waar wij voor staan niet makkelijker.

Er is schijnbaar niet nagedacht wat dit voor onze verkoop kan doen, en dat wij hierop aangesproken worden.

Zelf ben ik ook al bijna 13 jaar Unicef vrijwilliger en doe dit met heel veel plezier en voldoening. Ik blijf voor Unicef staan, en ik hoop dat velen van u dit bericht weten te relativeren, en aan de kinderen willen denken.

Ik hoop dat de Telegraaf beseft dat dit niet kan.

Graag hoop ik op reactie hierop.

Mevr. M.L. Scheewe-Verschuren

Nieuwe reactie Naar boven
Geplaatst op: donderdag, januari 7, 2010 17:57

Carolina

Je hebt groot gelijk!

Nieuwe reactie Naar boven

Stuur dit artikel door!

Je naam

Je email adres

Naam van je vriendin

Email adres van je vriendin