HappyMOMs - Moeder zijn onder moeders

Forum Kleine kinderen

Forum > Kleine kinderen >

Baby laten doorslapen?

Geplaatst op: donderdag, mei 13, 2010 12:37

Anna

Heel persoonlijk, je moet als ouder alles aan boord nemen als tips en adviezen maar eruit pikken wat voor jullie te gebruiken is.

Je moet reeel zijn, niet het onmogelijke verwachten. Zo denk ik dat wat voor mij werkt niet voor een ander 'hoeft' te werken.

Ik kon geen huilen verdragen, tot ze wat ouder waren, ik zie daar het nu niet van, goed, mijn mening.

Ze sliepen door bij mij, maar dat was mazzel, meestal is dat niet zo, en toen ze stopte, drie van de vijf deden dat, die stopte met doorslapen, sliepen we gezamenlijk, ideaal voor ons! Maar dat is niet voor iedereen hoor....

Ik vind het wel lekker, om mijn nachtrust te krijgen, zou absoluut niet gaan spoken, maar als je het kan, heb je er misschien best profijt van, dat kan ik niet zeggen, want ik kan niet tegen huilen...ik doe er veel aan om het zoveel mogelijk te stoppen...als dat kan, en nodig is hoor. Binnen een groot vlak. Want tja, soms ontkom je er ook even niet aan...

Nieuwe reactie Naar boven
Geplaatst op: vrijdag, februari 5, 2010 13:15

SexyMAMA

hoi, mijn beide kindjes sliepen al heel snel door. Mijn jongste al sinds ze 4 weken oud is. In haar laatse voeding doe ik wat schepjes rijstmeel om het wat dikker te maken zodat ze met een verzadigd geval gaat slapen. Vanaf ze 6 maanden zijn kun je Nutrilon Goedenacht proberen. 

Heeft bij ons gewerkt. 

Succes

Geplaatst op: maandag, februari 1, 2010 16:07

Redactie HappyMOMs

Veel moeders hebben er last van: baby's die maar niet willen doorslapen. Heb jij hier ervaring mee? en wat heb je eraan gedaan om je baby te laten doorslapen? Laat je tip achter voor andere moeders. 

Groetjes, 

De redactie

Stuur dit artikel door!

Je naam

Je email adres

Naam van je vriendin

Email adres van je vriendin

Je bericht