HappyMOMs - Moeder zijn onder moeders

Forum Gezocht

Forum > Gezocht >

volwassen kinderen die thuis wonen?

Geplaatst op: vrijdag, februari 19, 2010 12:03

a.kas

Beste allemaal,

Voor een artikel in de ochtendkrant nrc.next ben ik op zoek naar ouders bij wie hun volwassen kinderen nog thuis wonen. Of weer thuis wonen. Of ben jij twintiger/dertiger en woon je zelf nog of weer bij je ouders? Graag hoor ik hoe dat bevalt, en uit welke overwegingen het is. Is het door het verbreken van een relatie, of gewoon omdat het leuk, gezellig en gemakkelijk is? Lopen jullie tegen zaken aan of gaat alles juist heel soepel?

We zouden in nrc.next graag jou aan het woord laten. Wil je meewerken aan zo'n? Dan hoor ik het graag, je kunt me het gemakkelijkst via mail bereiken op a.kas@nrc.nl.

Alvast dank en vriendelijke groeten,

Annemarie Kaswww.nrcnext.nla.kas@nrc.nl

Nieuwe reactie Naar boven
Geplaatst op: zondag, mei 30, 2010 21:46

tuinvrouw

Ik ben een moeder van 4 volwassen kinderen, waarvan er nog 3 thuis wonen in de leeftijden van 19, 21 en 22 jaar oud, en sinds kerst is er een vriendin van één van mijn zonen bij ons ingetrokken. ik vind dit eigenlijk wel leuk, maar ook erg zwaar. En ik krijg ze de deur niet uit, ben een alleenstaande werkende  moeder. Ik werk in de zorg. ben 50 jr. In augustus begin ik met een nieuwe opleiding, een hbo opleiding, daar heb ik erg veel zin in. De vader van de kinderen leeft niet meer, is na de scheiding overleden. het is verder een ingewikkeld verhaal, waar nog één en ander bij is komen kijken, wat ik nu niet direkt op schrijf, kan wel later.

Groetjes, Tuinvrouw

Nieuwe reactie Naar boven

Stuur dit artikel door!

Je naam

Je email adres

Naam van je vriendin

Email adres van je vriendin

Je bericht