Forum Gezocht
volwassen kinderen die thuis wonen?
| Geplaatst op: vrijdag, februari 19, 2010 12:03 | |
a.kas |
Beste allemaal, Voor een artikel in de ochtendkrant nrc.next ben ik op zoek naar ouders bij wie hun volwassen kinderen nog thuis wonen. Of weer thuis wonen. Of ben jij twintiger/dertiger en woon je zelf nog of weer bij je ouders? Graag hoor ik hoe dat bevalt, en uit welke overwegingen het is. Is het door het verbreken van een relatie, of gewoon omdat het leuk, gezellig en gemakkelijk is? Lopen jullie tegen zaken aan of gaat alles juist heel soepel? We zouden in nrc.next graag jou aan het woord laten. Wil je meewerken aan zo'n? Dan hoor ik het graag, je kunt me het gemakkelijkst via mail bereiken op a.kas@nrc.nl. Alvast dank en vriendelijke groeten, Annemarie Kaswww.nrcnext.nla.kas@nrc.nl |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: zondag, mei 30, 2010 21:46 | |
tuinvrouw |
Ik ben een moeder van 4 volwassen kinderen, waarvan er nog 3 thuis wonen in de leeftijden van 19, 21 en 22 jaar oud, en sinds kerst is er een vriendin van één van mijn zonen bij ons ingetrokken. ik vind dit eigenlijk wel leuk, maar ook erg zwaar. En ik krijg ze de deur niet uit, ben een alleenstaande werkende moeder. Ik werk in de zorg. ben 50 jr. In augustus begin ik met een nieuwe opleiding, een hbo opleiding, daar heb ik erg veel zin in. De vader van de kinderen leeft niet meer, is na de scheiding overleden. het is verder een ingewikkeld verhaal, waar nog één en ander bij is komen kijken, wat ik nu niet direkt op schrijf, kan wel later. Groetjes, Tuinvrouw |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
Heb jij al een profiel?
Laatste vragen
- Geloof jij in wonderen
- gezag
- Wereldkampioen
- Aangenaam kennis te maken!
- Babyfotowedstrijd
- werkende en oppas oma
- Een goede moeder zijn
- Op zoek naar ondernemende moeders
- Alleenstaand en zwanger