Forum Aangeboden
Forum > Aangeboden >
Astrologie/Reiki
| Geplaatst op: woensdag, december 2, 2009 11:27 | |
Malou |
Hoi allemaal, graag wil ik iets vertellen over mijn bezigheden. Ik ben Astrologe en heb een erkende opleiding gevolgd van 4 jaar. Nu sta ik op beurzen om mijn kennis door te geven. Het is prachtig om te zien dat het klopt, wanneer ik een geboortehoroscoop of jaarhoroscoop voor iemand kan maken. Een geboortehoroscoop is in het kort een karakterschets van jezelf. En een jaarhoroscoop vertelt over wat er dit jaar op allerlei gebied bij je speelt. Liefde, innerlijk, relatie, ego. interesses. Ik kan er veel uithalen, wat voor jouw belangrijk is. Ook maakt ik relatie en kinder- babyhoroscopen. Leuk als kraamkado. Wanneer ik je interesse heb gewekt, kun je mij altijd vragen stellen. lieve groetjes, Malou |
| Nieuwe reactie Naar boven | |
| Geplaatst op: zaterdag, december 5, 2009 20:05 | |
Indy |
Malou says: Wauw wat leuk! Waar heb jij je opleiding gedaan en is dat erg moeilijk om te leren? Het lijkt me erg leuk om dingen te kunnen voorspellen.Ik kijk vaak op teletext naar mijn horoscoop en heel af en toe komt het wel eens uit maar soms ook niet.Toch blijf ik altijd kijken wat de dag mij voorspelt.Een soort van verslaving dus, hihihihi. |
| Geplaatst op: vrijdag, januari 29, 2010 19:01 | |
mellat |
Malou says: hoi malou, wilde graag de kosten er van weten. |
Heb jij al een profiel?
Laatste vragen
- Geloof jij in wonderen
- gezag
- Wereldkampioen
- Aangenaam kennis te maken!
- Babyfotowedstrijd